Soms loopt het even niet lekker

Bij Thubble proberen we jou elke dag de beste service te leveren. Maar heel soms kan het wel eens voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien, dat we verkeerd hebben gehandeld, of dat jij je niet gehoord voelt. Dat is vervelend. Maar er is altijd een oplossing. 

Eventuele klachten of problemen kun je altijd bespreken met jouw behandelaar, mocht je dat niet prettig vinden? Dan kun ook altijd terecht bij ons serviceteam via info@thubble.nl of via telefoon: (088) 2011 201

Hulp van onze klachtenfunctionaris

Levert een gesprek niets op of wil je liever geen gesprek? Dan kun je contact opnemen met klachtenfunctionaris Rita Linde via e-mail of telefonisch op nummer (06) 120 79 231. Een klachtenfunctionaris is onpartijdig. Zij informeert je over de manier waarop wij met klachten omgaan. Zij bespreekt je wensen en verwachtingen en zoekt samen met jou naar een oplossing. Als je dat wilt, kan zij een gesprek organiseren met jou en de betrokken medewerker(s) en daarbij een bemiddelende rol vervullen.

Een klacht indienen

Thubble is onderdeel van de Dimence Groep. De klachtenregeling van Thubble is centraal geregeld. Meer informatie over onze klachtenregeling vind je daarom op de website van de Dimence Groep. Je vindt daar ook een klachtenformulier. 

Bekijk de verschillende mogelijkheden om jouw klacht kenbaar te maken of lees de folder.


Terug naar het veelgestelde vragen overzicht.