Bij Thubble gaan we samen op zoek naar de behandelvorm die het beste bij jou past. Hieronder vind je een uitleg over de kosten en vergoedingen. Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, neem dan contact met ons op. Wij zijn maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar via 088 2011 201. Of stuur ons een mail: info@thubble.nl.

 

Vergoeding door zorgverzekeraar

Thubble is een onderdeel van de Dimence Groep en heeft onder deze naam contracten met alle Nederlandse zorgverzekeraars.

Dit betekent dat je zorgverzekeraar je behandeling bij Thubble vergoedt, mits je aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Je hebt een verwijsbrief van je huisarts of een andere verwijzer met een AGB-code;
  • Je klacht valt onder de zogenaamde 'DSM-5-classificatie'. Meer informatie over de DSM-5 vind je hier.

Toelichting

  • Je huisarts en je behandelaar bij Thubble onderzoeken of je klacht onder de zogenaamde ‘DSM-5-classificatie’ valt. Als dat niet zo is, dan informeren wij je hierover, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan.
     
  • Onze behandelservice wordt vergoed vanuit de basisverzekering, dus je hebt hiervoor geen aanvullende verzekering nodig. Wel wordt het eigen risico bij jou in rekening gebracht; dit zijn de eerste € 385,- aan zorgkosten die je jaarlijks zelf moet betalen wanneer je gebruik maakt van zorg.

Als je een hoger eigen risico hebt afgesproken met je zorgverzekeraar, kan dit bedrag hoger zijn. Je zorgverzekeraar brengt jaarlijks eenmalig het eigen risico bij je in rekening voor het jaar waarin je behandeling volgt.

Let op: wanneer je in 2022 én 2023 gesprekken bij ons hebt, wordt het eigen risico dus tweemaal bij je in rekening gebracht.

Vanaf wanneer wordt zorg in rekening gebracht?

Bij Thubble bieden vrijblijvend een telefonische kennismaking voor als je meer wilt weten over een mogelijke behandeling bij Thubble.

Nadat je je hebt aangemeld onderzoeken we tijdens de intakefase welke vorm van behandeling bij jou past, en/of Thubble deze behandeling kan bieden.

Wij brengen het intakegesprek en ieder behandelgesprek wat je daarna voert met één van onze behandelaren in rekening bij jouw zorgverzekeraar. Wat wij precies in rekening brengen, kun je maandelijks inzien via jouw zorgverzekeraar.